Zwrot i wymiana

ZWROTY

Jesteśmy przekonani, że będą Państwo zadowoleni z nowego produktu KINDERFEETS, ale jeśli po rozpakowaniu okaże się, że z jakiegoś powodu nie spełnia on Państwa oczekiwań, prosimy o niezwłoczne wysłanie e-maila na adres info@kinderfeets.pl, abyśmy mogli sprawdzić i zatwierdzić zwrot. Po otrzymaniu przesyłki mają Państwo 14 dni na poinformowanie nas o anulowaniu zamówienia i 30 dni na odesłanie paczki (musi zostać nadana w tym okresie). Aby zwrot był skuteczny, produkt nie może nosić śladów użytkowania, być w takim samym stanie, w jakim go Państwo otrzymali i musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Do zwracanego produktu należy dołączyć paragon lub dowód zakupu. Koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi klient. Nie podlegają one zwrotowi. W przypadku gdy otrzymają Państwo zwrot pieniędzy, zostanie on pomniejszony o koszt zwracanej przesyłki.

Czas dostawy wymienionego produktu zależy od firmy GLS.

Sugerujemy, aby odsyłając do nas zakupiony towar, skorzystali Państwo z opcji śledzenia przesyłki lub wykupili ubezpieczenia przesyłki, gdyż nie możemy zagwarantować, że zwracany towar do nas dotrze.

Częściowe zwroty są przyznawane, jeśli produkt nie jest w oryginalnym stanie, jest zwracany powyżej 30 dni od daty dostawy lub jest uszkodzony nie z naszej winy.

Jeśli zdecydują się państwo zwrócić zakupione produkty, proszę wysłać e-mail na adres info@kinderfeets.pl, a paczkę wysłać na adres:

Vivano d.o.o.

Medvoška cesta 3 1215

Medvode

Słowenia

Poinformujemy Państwa, gdy paczka do nas dotrze.

ZWROTY (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu wyślemy Państwu e-mail z powiadomieniem. Powiadomimy Państwa również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Po zatwierdzeniu pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z pierwotną metodą płatności w ciągu określonej liczby dni.

Jeśli nie otrzymali Państwo jeszcze pieniędzy, prosimy o ponowne sprawdzenie swojego konta bankowego, gdyż zaksięgowanie zwrotu środków zajmuje określony czas. Jeśli uczynili to Państwo i nadal nie otrzymali zwrotu pieniędzy, prosimy o kontakt.

TOWARY KUPIONE NA WYPRZEDAŻY (jeśli dotyczy)

Zwrot pieniędzy przysługuje tylko za towary zakupione po standardowej cenie. Zwrotowi nie podlegają towary kupione na wyprzedaży.

WYMIANA (jeśli dotyczy)

Wymianie podlegają tylko towary wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcą Państwo dokonać wymiany na ten sam towar, prosimy o kontakt pod adresem info@kinderfeets.pl.