Dostawa i zapłata

Wszystkie nasze produkty wysyłamy sami. Przed opuszczeniem naszej siedziby każdy przedmiot jest dokładnie sprawdzany i pakowany, aby dotarł do Państwa w idealnym stanie. Korzystamy wyłącznie z usług firm kurierskich, którym ufamy i wierzymy, że dostarczą Państwa zamówienie bezpiecznie i na czas. Korzystamy z usług różnych firm kurierskich, w zależności od miejsca dostawy.

Produkty dostępne w naszym magazynie staramy się wysyłać w ciągu 1-2 dni roboczych. Prosimy jednak mieć na uwadze, że czas przesyłki może się wydłużyć w takich okresach jak Boże Narodzenie, większe wyprzedaże itp.

Nasze przesyłki są dostarczane przez dwie różne firmy kurierskie: GLS i DHL , w zależności od adresu wysyłki. Obie firmy są wysoce niezawodne i oferują opcję śledzenia paczki w czasie rzeczywistym.

Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Znajdą w niej Państwo kod potrzebny do śledzenia paczki na stronie internetowej firmy kurierskiej.

Proszę pamiętać, że wszystkie zamówienia są wysyłane ze Słowenii. W przypadku zamówień złożonych z krajów spoza Unii Europejskiej przesyłki mogą być objęte opłatami celnymi i podatkami, które należy uiścić po dotarciu przesyłki do kraju adresata. Opłaty te nie są wliczane w koszt wysyłki podawany w naszym sklepie internetowym. Nie jesteśmy w stanie ustalić wysokości opłat celnych, ponieważ różnią się one w zależności od kraju. Jeśli potrzebują Państwo szczegółowych informacji na temat tych opłat, prosimy skontaktować się właściwym urzędem celnym.

Kraj wysyłki
Czas realizacji* Koszt
Polska 4-7 35 ZL
Republika Czeska 2-4 45 ZL
Słowacja 2-4 65 ZL
Bułgaria 2-4 125 ZL
Węgry 2-4 65 ZL
Reszta Europy 3-7 45 ZL - 125 ZL

 

*Oczekiwany czas realizacji w dniach roboczych. Oferujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ na terenie Unii Europejskiej przy zamówieniach o wartości powyżej 120€.

Zwrot i wymiana ZWROTY Jesteśmy przekonani, że będą Państwo zadowoleni z nowego produktu KINDERFEETS, ale jeśli po rozpakowaniu okaże się, że z jakiegoś powodu nie spełnia on Państwa oczekiwań, prosimy o niezwłoczne wysłanie e-maila na adres info@kinderfeets.pl, abyśmy mogli sprawdzić i zatwierdzić zwrot. Po otrzymaniu przesyłki mają Państwo 14 dni na poinformowanie nas o anulowaniu zamówienia i 30 dni na odesłanie paczki (musi zostać nadana w tym okresie). Aby zwrot był skuteczny, produkt nie może nosić śladów użytkowania, być w takim samym stanie, w jakim go Państwo otrzymali i musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Do zwracanego produktu należy dołączyć paragon lub dowód zakupu. Koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi klient. Nie podlegają one zwrotowi. W przypadku gdy otrzymają Państwo zwrot pieniędzy, zostanie on pomniejszony o koszt zwracanej przesyłki. Czas dostawy wymienionego produktu zależy od firmy GLS. Sugerujemy, aby odsyłając do nas zakupiony towar, skorzystali Państwo z opcji śledzenia przesyłki lub wykupili ubezpieczenia przesyłki, gdyż nie możemy zagwarantować, że zwracany towar do nas dotrze. Częściowe zwroty są przyznawane, jeśli produkt nie jest w oryginalnym stanie, jest zwracany powyżej 30 dni od daty dostawy lub jest uszkodzony nie z naszej winy. Jeśli zdecydują się państwo zwrócić zakupione produkty, proszę wysłać e-mail na adres info@kinderfeets.pl, a paczkę wysłać na adres: Vivano d.o.o. Medvoška cesta 3 1215 Medvode Słowenia Poinformujemy Państwa, gdy paczka do nas dotrze. ZWROTY (jeśli dotyczy) Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu wyślemy Państwu e-mail z powiadomieniem. Powiadomimy Państwa również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Po zatwierdzeniu pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z pierwotną metodą płatności w ciągu określonej liczby dni. Jeśli nie otrzymali Państwo jeszcze pieniędzy, prosimy o ponowne sprawdzenie swojego konta bankowego, gdyż zaksięgowanie zwrotu środków zajmuje określony czas. Jeśli uczynili to Państwo i nadal nie otrzymali zwrotu pieniędzy, prosimy o kontakt. TOWARY KUPIONE NA WYPRZEDAŻY (jeśli dotyczy) Zwrot pieniędzy przysługuje tylko za towary zakupione po standardowej cenie. Zwrotowi nie podlegają towary kupione na wyprzedaży. WYMIANA (jeśli dotyczy) Wymianie podlegają tylko towary wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcą Państwo dokonać wymiany na ten sam towar, prosimy o kontakt pod adresem info@kinderfeets.pl.